Treniraj.si nastavljiva športna kolebnica

Specifikacije:
Dolžina: 280 cm
Dolžina ročaja: 15,5 cm
Material: EVA pena, PP, PVC plastika, železna žica
Barva: črno rdeča / črna

*Če želite izbrati barvo, nam to sporočite v opombi naročila

7,95

izdelano_v_eu

IZDELANO V EU

Odlična kakovost

brezplacna_dostava

HITRA DOSTAVA

Dostava v 72 urah

podpora_uporabnikom

PODPORA UPORABNIKOM

Pokličite nas

garancija_kakovosti

GARANCIJA KAKOVOSTI

Brezplačna vračila

POTREBUJETE POMOČ?

Treniraj.si nastavljiva športna kolebnica je zasnovana z mehanizmom okroglih ležajev, ki zagotavlja gladko vrtenje v vse strani. Med vadbo preprečuje zapletanje v PVC plastiko oblečena železna žica. Za dober oprijem poskrbi ergonomsko oblikovan ročaj iz mehke in udobne pene, ki pobira znoj in preprečuje drsenje.

Preskakovanje kolebnice je ena izmed najenostavnejših vadb a hkrati ena izmed najbolj učinkovitih! Treniraj.si nastavljiva športna kolebnica je učinkovito orodje za kardio in HIIT(visoko intenzivni intervalni trening) treninge vseh nivojev in vrst.

Vadba s kolebnico deluje na nekaj skupin mišic. Preskakovanje kolebnice lahko oblikuje mišice rok, nog, hrbta, trebušne mišice, zadnjico in ramena. Enkrat, ko izpopolnite svojo tehniko preskakovanja, ta postane precej enostavna, ne glede na vašo obliko postave, težo ali raven vaše fitnes kondicije.

Preskakovanje kolebnice ne deluje uravnoteženo zgolj na posamezne skupine mišičevja, temveč tudi izboljšuje vašo kondicijo, dinamično ravnotežje in reflekse.

Ostali pripomočki za eksplozivnost

Napotki pred izvedbo vaj s kolebnico

– Izberite primerno obutev superg, zaradi varnosti gležnjev.

– Trup naj bo popolnoma izravnan, kolena pa nekoliko upognjena.

– Za stik s podlago uporabljajte sprednji del stopal.

– Ročaje držite s prsti in ne s celimi dlanmi.

– Komolce imejte pod pravim kotom poravnane ob telesu.

– Pomembno: zapestja uporabljajte za vrtenje kolebnice in ne rok.

Trening s kolebnico

Oblikujte izbrani del telesa

Z izbiro in kombiniranjem različnih načinov skakanja čez kolebnico lahko oblikujete natanko tisti del telesa, ki ga želite spremeniti.

– Za oblikovanje stegen je najboljše preskakovanje naprej in nazaj (za zadnji in sprednji del stegen) ter vstran (notranji del stegen).

– Če želite učvrstiti roke, bodite pozorni na to, kako držite kolebnico. Držanje za ročaje bo vplivalo na mišice zgornjega dela rok, držanje za vrv pa na ramena.

– Na meča vpliva vsaka vrsta skakanja čez kolebnico, saj so te mišice pri poskakovanju vedno zelo dejavne.

– Za krepitev trebušnih mišic poskakujte tako, da pokrčena kolena izmenično dvigate čim višje.

– Zadnjico boste oblikovali tako, da noge pri preskakovanju izmenično pokrčite tako, da peto približate zadnjici, koleno pa ostane na mestu.

Podobni izdelki
Treniraj.si nastavljiva športna kolebnica

Specifikacije:
Dolžina: 280 cm
Dolžina ročaja: 15,5 cm
Material: EVA pena, PP, PVC plastika, železna žica
Barva: črno rdeča / črna

*Če želite izbrati barvo, nam to sporočite v opombi naročila

7,95

Treniraj.si nastavljiva športna kolebnica

Specifikacije:
Dolžina: 280 cm
Dolžina ročaja: 15,5 cm
Material: EVA pena, PP, PVC plastika, železna žica
Barva: črno rdeča / črna

*Če želite izbrati barvo, nam to sporočite v opombi naročila

7,95