Treniraj.si kettlebell 10 kg

Treniraj.si kettlebell 10 kg

 

Specifikacije:
Teža: 10 kg
Material: železo, neoprenska guma

28,95

izdelano_v_eu

IZDELANO V EU

Odlična kakovost

brezplacna_dostava

HITRA DOSTAVA

Dostava v 72 urah

podpora_uporabnikom

PODPORA UPORABNIKOM

Pokličite nas

garancija_kakovosti

GARANCIJA KAKOVOSTI

Brezplačna vračila

POTREBUJETE POMOČ?

Treniraj.si kettlebell 10 kg je železna utež prevlečena s premium zaščito, ki preprečuje škodo na občutljivejših podlagah. Uporablja se za rekreacijo, ki združuje kardio, vaje za moč in trening za fleksibilnost. Zaradi ročaja, ki ga ima Treniraj.si kettlebell 10 kg ga lahko mečemo, nihamo, potiskamo, dvigamo. Med vadbo se težišče telesa spreminja, zato so telesne mišice prisiljene v delovanje in ponovno vzpostavitev ravnotežja.

Teža pri kettlebell ni razporejena enakomerno, zato je treba še bolj delati z osrednjim delom telesa in se truditi za ravnotežje. Tudi točka težišča se spreminja, načinov uporabe pa je več kot pri navadnih utežeh. Vadba kettlebell se je v zadnjem času zelo popularizirala. Primerna je za vsakogar, od popolnih začetnikov pa do ekstremnih športnikov. Vadite lahko kjerkoli.

Za vadbo s kettlebelli je značilno, da se naredi veliko ponovitev. Trenira se eksplozivno, vaje pa so razgibane, lahko se jih tudi kombinira. Vadba s kettlebelli razvija moč, mišice so obremenjene in raztegnjene v večjem razponu, saj se dela celotne gibe. Z vadbo boste izgubili maščobo in pridobili mišice.

Treningi s kettlebell utežmi

TRI NAJUČINKOVITEJŠE VAJE:

Snatch, kjer utež z izravnano roko zavihtimo nad glavo; jerk, kjer uporabljamo dve uteži in ju najprej dvignemo do predela prsi, potem pa še nad glavo in to večkrat ponovimo, ter enoročni potisk uteži. Ko začenjamo trening, se najprej dobro ogrejemo. To je zelo pomembno, saj morajo biti mišice pred samim treningom dobro ogrete. V nasprotnem primeru lahko pride do poškodb. Sledi aktivacija, s katero izvajamo malo bolj intenzivne vaje z namenom povečanja srčnega utripa, kar telo spodbudi k izgorevanju maščob. Nato je na vrsti trening, ki je sestavljen iz treh omenjenih vaj. Trening ni vedno enak  čas in število ponovitev določene vaje se razlikuje od treninga do trening.

Kako določimo pravilno težo pripomočka?

Ena petina telesne teže naj bo za začetnike začetna teža kettlebella. Ženske s 50 kilogrami naj večino vaj izvajajo z 10-kilogramsko utežjo, medtem ko naj zahtevnejše vaje zaradi varnostnih razlogov izvajajo z lažjo utežjo. Teža za začetnike ni tako pomembna, najbolj pomembna je pravilna izvedba vaj. Torej, najprej tehnika, šele nato teža.

Ostale teže Treniraj.si kettlebell uteži

 

Podobni izdelki
Treniraj.si kettlebell 10 kg

Treniraj.si kettlebell 10 kg

 

Specifikacije:
Teža: 10 kg
Material: železo, neoprenska guma

28,95

Treniraj.si kettlebell 10 kg

Treniraj.si kettlebell 10 kg

 

Specifikacije:
Teža: 10 kg
Material: železo, neoprenska guma

28,95